Notorietat
< Tornar enrera

Una nova marca arriba al mercat esportiu

Data: 02/10/2009 | Categoria: Qué estem barrinant

Els responsables de la marca nord-americana Spira confien en Underline per desenvolupar la seva política de comunicació.

El sector del calçat esportiu es caracteritza pel domini de les grans multinacionals i per les xifres astronòmiques que s’inverteixen en la seva publicitat. Davant d’aquesta situació, qualsevol marca que arribi de nou es troba en una lluita de David contra Goliat.
Què pot fer? Diferenciar-se!
Per tal de definir els valors diferencials del producte i l’estratègia de comunicació més adient, l’equip d’Underline va realitzar un pla de comunicació exhaustiu. L’estudi va permetre formar l’eix creatiu de la marca (imatge+missatge) i definir les accions promocionals més adients per seduïr al seu públic objectiu.
Sempre hi ha un mercat, algú que espera el producte però primer cal reconèixer qui és i fer-li arribar el missatge més convenient.

spira1.jpg spira2.jpg