Bloc de notes
< Tornar enrera

Màrqueting turístic: un destí, un posicionament

Data: 29/12/2009 | Categoria: màrqueting

Sovint relacionem de forma immediata el concepte de marca a la idea d’un producte, sobretot de gran consum. Però també les empreses, els serveis o les ciutats tenen un valor de marca que convé comunicar de forma acurada. D’aquest últim concepte, del màrqueting de ciutats, ens va parlar fa uns dies el reconegut publicista Marçal Moliné

Aquest mestre de la comunicació, ens va recordar idees tant interessants com:

-que s’ha de perdre la por a vincular sentiments a una oferta turística per tal de crear destins emocionalment atractius 

-que és imprescindible inventar per cada cas una segmentació diferent en la que es pugui guanyar. 

 

A més, ens va recordar que una ciutat és una marca en la que, excepcionalment, ens hi podem submergir. Per tant, no val a badar i s’ha d’entendre el contacte amb el visitant com una experiència de comunicació que sense cap dubte decidirà si serem recomanats com a destí turístic, si repetiràn la visita o si, fins i tot, s’hi quedaràn per sempre.

moliweb.jpg